Vše o nákupu

Výměna zboží

Pokud chcete zakoupení zboží vyměnit za jiné (nebo např. jinou velikost), nabízíme bezproblémovou výměnu zboží a to zcela zdarma! Zboží musí být nepoškozené, neopotřebované, čisté a kompletní v opačném případě výměna za jiné zboží možná není (dále obchodní podmínky).

Zakoupené zboží vyměníme zadarmo

V každé objednávce (do ČR) naleznete samolepící adresní štítek odpovědní zásilky. Pokud si přejete zboží vyměnit, stačí tento štítek nalepit na zásilku a tu následně zanést na poštu, kde již nic neplatíte. Zásilku od Vás k nám zaplatíme my stejně jako za balík s novým zbožím.

První výměna zboží je zdarma, druhá a všechny následující výměny zboží v rámci jedné objednávky je zpoplatněna částkou 99 Kč za jednu výměnu zboží, kterou je možné uhradit bankovním převodem (zdarma) nebo dobírkou (poplatek 39 Kč).

Postup při výměně zboží

  1. Vyplňte formulář, který jste obdrželi společně se zásilkou nebo si stáhněte formulář pro výměnu zboží.

  2. Vyplněný formulář přiložte ke zboží. Abychom Vám mohli požadované zboží rezervovat, doporučujeme odeslat žádost o rezervaci také na náš e-mail obchod@slap.cz.

  3. Pro odeslání zboží použijte štítek odpovědní zásilky České pošty (za takto odeslanou zásilku nebudete nic platit) nebo odešlete na adresu: Slap Group s.r.o., Veselská 60a, 664 41 Popůvky.

  4. Obvykle do 2 pracovních dnů od převzetí zboží naší firmou po přezkoumání vráceného zboží odesíláme nové zboží na uvedenou adresu v žádosti o výměnu.

Máte dotaz?